Servicepunt Carbon6

Servicepunt Carbon6 is er voor jou. Heb je vragen of ben je ergens naar op zoek? Wij helpen je graag. We zijn op werkdagen beschikbaar tussen 8:00 uur en 17:00 uur en je kan ons vinden naast de hoofdingang.

Het servicepunt beantwoordt graag al jouw vragen

Het servicepunt van Carbon6 staat elke werkdag van 8:00 uur tot 17:00 uur voor je klaar. Wij voorzien zowel huurders als bezoekers van de nodige informatie en denken graag met je mee. Bij binnenkomst vind je ons aan de linkerkant, net voorbij CHO PAIN.

Vanuit het servicepunt verzorgen wij een divers aanbod aan diensten. Dit kan het huren van een vergaderruimte zijn, het regelen van catering, postdiensten of reprodiensten. Ook voor vragen over de schoonmaak of het aanvragen van onderhoud kan je bij ons terecht.

Ben je niet in de gelegenheid om langs te komen? Mailen of bellen mag natuurlijk ook via 045 – 206 0000 of servicepuntcarbon6@teamwalas.com.

Servicepunt voor huurders

Dat is vervelend om te horen. Je kunt contact opnemen met ons servicepunt via onderhoudcarbon6@teamwalas.com. Wij sturen dan zo spoedig mogelijk iemand bij je langs.

Is het grote spoed? Bel dan naar het servicepunt 045 – 206 0000. Is het servicepunt gesloten? Ons noodnummer voor avonden en weekenden is 06 12 73 99 55.

Dat kan zeker! Mail jouw aanvraag naar onderhoudcarbon6@teamwalas.com. Onze technische dienst komt dan bij je langs om dit met jou te overleggen.

Bel of kom langs bij het servicepunt, wij zullen dan contact opnemen met onze ICT-partner zodat dit z.s.m. wordt opgelost.

Pakketten kunnen worden opgehaald bij het servicepunt van 8:00 uur tot 17:00 uur.

Zeker kan dit! Zowel brievenpuspost als pakketten kunnen via het servicepunt verzonden worden.

Via het servicepunt hebben wij diverse wagens beschikbaar voor het verplaatsen van spullen.

Ja dat kan! Elke huurder ontvangt een toegangspas waarmee hij of zij 24/7 toegang heeft tot Carbon6, ook in het weekend en op feestdagen.

Mario van CHO PAIN verzorgt niet alleen lekkere koffie en lunch in de koffiecorner, maar hij kan ook catering verzorgen. Stuur een mail naar servicepuntcarbon6@teamwalas.com of vraag bij het servicepunt naar de mogelijkheden.

Dagelijks worden de gezamenlijke ruimtes en gangen in Carbon6 schoongemaakt door ons enthousiaste schoonmaakteam. Wil jij ook schoonmaak in jouw eigen kantoor? Stuur een mail naar servicepuntcarbon6@teamwalas.com of kom langs bij het servicepunt. Wij kijken graag met jou naar de mogelijkheden.

Aan de achterkant van het gebouw (te bereiken via de schuifdeur in de X-kern op -1) staan containers voor restafval, papier en PMD. De sleutels voor de containers zijn af te halen bij het servicepunt.

Servicepunt voor overige zaken

Carbon6, Kloosterweg 1, 6412 CN Heerlen.

Het parkeerterrein van Carbon6 is 24/7 toegankelijk tegen betaling. Je opent de slagboom zowel in als uit met je bankpas of creditcard. Er is geen mogelijkheid voor betalen met contant geld. De tarieven zijn: Per 30 minuten € 0,75 en maximale dagtarief van € 7,00. Bekijk de algemene voorwaarden voor toegang tot ons parkeerterrein.

Ben je bezoeker van een huurder van Carbon6? Via je gastvrouw/gastheer ontvang je een kortingscode.

De ingang van parkeerterrein van Carbon6 is gelegen aan de CBS-weg (tegenover CBS-weg 2).

Je kan jouw auto opladen bij één van de laadpalen op ons terrein door de stekker in te pluggen in het laad dok. Middels jouw laadpas zal dit dan achteraf worden verrekend.

Carbon6 heeft een divers aanbod aan kantoor- en atelierruimte beschikbaar vanaf 17 m2. Maak vrijblijvend een afspraak via het servicepunt door te bellen naar 045 – 206 0000 of mail naar servicepuntcarbon6@teamwalas.com.

Dat kan zeker! Stuur een mail naar servicepuntcarbon6@teamwalas.com met een beschrijving van de bijeenkomst die jij gaat organiseren. Wij denken dan graag met je mee over de mogelijkheden.

Handige contacten

Gary van Ommen

Technische dienst

Katy Pullara

Locatiemanager

Wendy van den Houdt

Financiën